Hundpassande och Lost-tittande

Massa hundpassande och häng med syster för mig denna vecka! 
I måndags hade jag fortfarande Pelle, han blev hämtad i tisdags, varav jag fick med mig Bonnie hem över natten. Sen igår -onsdag- så kom Cicci och lämnade Inna hos mig :p hon sov hos mig tills idag, och fick följa med till mitt jobb idag! Gick bra, och mysigast var ju att ha henne under tröjan som ett litet levande element mot magen! ;D 

Sara har sovit hos mig eller umgåtts med mig typ hela veckan ;D vi har sett på massa Lost! Och idag kanske jag sover hos henne. Beror på om det blir ngn övningskörning eller ej. Om inte så åker vi hem och så blire ensamhetsträning! X) 

Alex var förbi en sväng igår också, vi spelade neger och president och hade det allmänt trevligt :p 

Kommentarer
Postat av: Sara

Meeeh.. Snyggt att man ser mitt ansikte på första bilden.. Ser ju ut som jag mosar sönder min kind.. Hahah xD

2014-02-14 @ 09:31:11
URL: http://nattstad.se/lacostiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0