Ge mig ljus

Jag trivs asbra på jobbet mitt. Men annars är livet ganska tråkigt just nu. Jag har ingen motivation alls till att träna hunden min. Vet massa saker jag vill lära han, men träna, det har jag ingen ork till. Jobbigt läge. 

Ja okej, jag är oerhört taggad till att övningsköra mer! Massa mer! Plugga känns sådär, men är ändå taggad. Taggad för körkort! 

Ensamhetsträning med hunden är så tråkigt och jobbigt så jag dör. Jag har knappt tid till det på helgerna, och på vardagarna orkar jag inte :( blir endast någon gång på kvällarna ibland. Känns som att jag kmr ha en hund som om 5-6 månader inte kan va själv. Vet inte om jag grejar det? Har ångest över ensamhetsträningen, samtidigt som jag vet att han inte är så gammal än. Borde inte stressa, men är så jävla orolig över att det ska skita sig. 
Detsamma gäller med bilåkningen. Vi har inte åkt bil på aslänge. Har ju tänkt träna med klickern att han ska hoppa in i bilen utan att streta emot. Men då kmr vi återigen in på att jag inte har ngn ork. Att allt jag vill göra på vardagskvällarna är att se på serier och sen sova. Är så trött. Usch hoppas verkligen det blir bättre när det blir ljusare ut! 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Det vänder. Jag orkar inte häller något. Känns som det bara är jobb å sova som gäller. Inte lust med något annat :-( blir säkert bättre när solen skiner. Kram <3

2014-02-05 @ 13:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0