Paniken vid illamående

Andas lugnt. Stora djupa andetag. Det brukar få det att kännas bättre. Mår illa just nu, och ja jag får panik då. Tror och hoppas inte jag kmr spy. Men nee inte fan känns det bra. Det liksom bränner i magen. Bubblar nästan. 

Blir alltså ingen agility ikväll. Så jävla tråkigt. Men gåre inte över så känns det tillräckligt jobbigt att bara ta sig hem. Kul med 30minuters t-bane åkande med panik.. Hoppas det släpper lite. Annars vettefan om jag ens vågar ta mig hemåt. 

Jag får inte bli sjuk nu! Är ju hundmässan i helgen! Alltså nee. Den här dagen var inge bra alls :( huvudvärk imorse och hela förmiddagen, och så illamående nu. Usch. 

Får satsa på agility nästa vecka och hoppas jag mår bättre snart. Om ngr minuter? Eller helst nu? Hahah. 

Jennyfer var snäll och tog min promenad iaf! Och Tesso tog med Floff. Tack till dem! 
Nu ska jag dö lite här på soffan och hoppas illamåendet försvinner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0