När det blir för tungt

Huvudvärk. Som satan.
Ensamhetskänsla i hela kroppen. 
En aning rastlöshet. Men utan ork att göra något på grund av huvudvärken. 

Alltför många tankar rör sig i mitt huvud. Tynger ner mig och får mig att vilja gråta. Varför är det så svårt att ändra på sig själv? Varför ska jag behöva känna att jag vill ändra mig själv? 

Har inga direkta ord för att förklara ngnting. Känner bara en så himla lust att dra täcket omkring mig och vakna om ett år eller två. 

Jag tvivlar på mig själv. Känner mig värdelös. På grund av något som jag inte ens vill säga. Något som jag skäms över men som jag inte vet hur jag ändrar. 

Jag är trött på att vara jag. Så kan jag inte bara få sova och sen vakna upp som någon annan? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0