Just keep smiling

Jag glömmer liksom bort bloggen min. Fy på mig! ;P 

Iaf, hade en bra helg med spelkväll hos brur på fredagen och överraskningsfest för Malin på lördagen! Var grymt trött på fredagen så somnade långt innan mina syskon, synd, men var kanske inte så konstigt med tanke på att jag hade gått upp kl 6 för att öppna dagis ;) och dessutom är jag ännu inte helt frisk. Men, men, så kan det va :p 
På lördagen så faila jag lite genom att komma försent, så fick gå in i lägenheten efter Malin kom hem xD hahah. 

Söndagen blev lugn med skogspromenad med hunden och sen serie- och filmtittande resten av dagen x) 

Idag, måndag, så jobbade jag 7.30-18. Enda jobbdagen denna vecka. Skööööönt med lite ledigt :) iaf, det var typ 8-9 hundar som hade anmält att dem skulle komma idag, så jag och Tesso räknade med kanske 15st eller så. Eftersom det alltid är ngr till som droppar in. Meeen ahh, det var totalt 29 hundar på dagis idag! 0.o sjukt. 
Vi hade det lite kämpigt, men hade ändå en grymt bra dag med julkalendertittande, forno till lunch, julklappsöppning och bygge av hylla! ;D 

Väl hemma har jag diskat, betalat räkningar och slagit in lite julklappar. Nu ligger jag och halvtittar på White house down! Så bra film :) Lugn och skön kväll som känns som en fredag<3 maha ;) 

Imorrn blire agilityträning med Malin<3 och sen lite julshopping med syster<3 tror det blir en grym dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0