Ja jag lever än ;)

Har glömt att skriva blogg på ngr dagar. Vet knappt vad jag har gjort dem senaste dagarna. Haha x) 

Helgen sprang förbi. Jag gjorde inte mkt alls, tränade lite, lite med hunden och var på "jul"middag med jobbet :) vi åt på en thai resturang! Så mkt bättre än julmat ;) hahah. Nadja var hundvakt och efter "jul"bordet fastna jag hos henne och Tonie. Hade en grymt trevlig kväll! 


Jobbveckan har varit seg. Usch fy satan för detta gråa väder. Man dör ju lite av bristen på ljus. Nästa vecka ska jag och chefen lösa det på så sätt att vi ska sola solarium! ;) spännande! Har aldrig gjort det förr. 

Annars då? Jo jag har sovit hos mamma och pappa sen i måndags. Idag är första dagen hemma denna vecka x) hahah. 
I måndags var jag, Sara och Ronja på bio! Vi såg Hunger Games, the mockibgjay part 1! Väldigt bra faktiskt :D längtar till nästa kmr! :D följde med syster hem och såg på Guardians of the galaxy sen också :) 

I tisdags och igår- onsdag- blev det mini filmkvällar med mamma och Sara. Eller ja i tisdags såg vi tre Hobbit del 2, och igår såg jag och Sara The Divergent. Eller okej, vi stängde av efter halva så jag såg sista delen idag xD hahah. 

Igår så åkte jag och syster med Morf, Kellie och Buster till kista för att träna agility! :D så himla kul! Alltså Buster -som Sara passar från i tisdags tills på måndag- tränade inte ;P Men Kellie och Morf tränade, och jävlar vad duktiga dem var! :D alltså åhh, jag vill ha en till hund! Var himla kul att liksom växla mellan två ;) hahah. 

Idag jobbade jag 10-16, grymt skönt! :) tänkte att jag borde ha passat på att träna hunden.. Men nee jag orkade inte. Åkte hem och har inte gjort ngt annat än att ligga i soffan och se film och serie! Nu ska jag snart ut med hunden så han får kissa, och sen äre sova som gäller :) öppnar imorrn! 

Ja och imorrn är det idolfinalen :D ska se den med mamma :) kmr bli super! 

Lite fler bilder från veckan;









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0