En ny vecka

Morf fick va hemma med mamma under dagen igår. Jag behövde en liten andningspaus. Ja vi har lite att jobba på, och det lär väl komma både framgångar och motgångar. Men jag får försöka se allt positivt. Får se om jag lyckas med det! 

Annars då? Jo jag passade Bella över natten :) vi mötte upp Sara i slussen igår med Morf. Hon hade lämnat Buster så vi åkte tsm hem till mig där vi såg på ngr avsnitt av Solsidan samt Torkel i knipa ;D bakade hallonpaj gjorde vi också! Alltså den blev så god så jag åt alldeles för mkt och mådde typ halvt illa efter xD


Det gick bra att ha Bella! :) Enda var att hon imorse när mitt alarm ringde -och jag skulle snooza- höll på och smaska och sig. Ashögt och asmkt. Var en aning irriterande ja. 
Idag är schemat tomt. Ska hem, kanske träna lite med hunden om jag orkar. Jobbar ju 7.30-18 idag så får se x) 
Imorrn ska jag däremot sova hos Malin<3! Vi ska träna agility :) så hoppas verkligen att det går bättre imorrn än vad det gjorde i söndags! 

Jaa och så äre snart hundmässa :D åhh jag vill ha helg nu!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0