Agility och julhandling

Idag klev jag upp strax efter 8 för att åka till farsta och träna agility med Malin vid 10 tiden. Det var grymt halt och fanns inte så mkt hinder, men vi hade kul ändå, och hundarna var duktiga! :) 

Vi gjorde en liten mini-bana med ett slalom mitt i. Malin körde på ett normallångt slalom medans jag och Morf körde på ett litet med 4 pinnar ;) gick bra, men jooo vi måste träna mkt, mkt mer på slalom! 
Tränade även en del på kontaktfälten på balansen, samt fick hjälp av Malin för att träna lite på vippbrädan. 
Åkte hem, lämnade hunden ensam hemma och gick till byn för att möta syster. Vi julhandlade lite och så avslutade jag det hela med att stå i kön till posten vid coop för att hämta ett paket. Var väldigt lång kö, och moster var snäll och gick hem till hunden så han slapp vara ensam längre än en timme :) han blir ju lämnad ensam så sällan, och jag kmr inte ens ihåg när han var ensam hemma själv sist.. så ville inte att han skulle va ensam för länge. Nu gick det ju bra, så tror inte det är ngn fara att lämna han längre. Duktig pojke :) 

Vi gick hem till mamma och pappa och slog in julklappar, och ser nu på Solsidan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0