24-25-26

Julafton var nice! Frukost med familjen och så julklappsöppning! 

Spelade Monopol med pappa, syster och brur medans mamma -som jobbat natt- sov ngr timmar! Vi såg på Kalle Anka hemma och åkte efter det hem till Catja för julmiddag! Supermysigt! Och i år hade vi valt att köpa ett varsitt paket som sen skulle dras av en person. Var lite skeptisk till det hela innan, men tkt det var roligt! Drog ett väldigt bra paket också med två handdukar i :D perfekt :) 

Hade en supertrevlig kväll, och hunden min skötte sig mestadels bra! Han blev övertrött mot slutet och blev lite jobbig då. Lite som ett barn..? Hahah xD 

Juldagen började lugnt med serietittande med syster. Hon fick hem Elliot som hon ska passa över helgen, så vi tog en promenad med hundarna i solen! 

Vid 4 tiden åkte jag till ulriksdal för att träna agility med Liza och hennes pumi Millan! :) vi hade bokat tid i ett ridhus 17.30, och var där till ca 20. Liza hade hittat en bana som var grymt rolig! Men lite svår. Vilket inte var så konstigt då vi i efterhand insåg att det var en klass 3 bana xD tkt vi ändå klarade den grymt bra måste jag säga! :D 

Var död på kvällen så somnade i soffan framför en film xD vaknade till, rastade hunden lite snabbt och la mig sen. Kan säga att jag typ slockna direkt igen när jag släckte lampan ;p 

Idag åkte jag och Sara till drottningholm med hundarna. Blev upphämtade av Alex och så blev det ca en timmes promenad i skogen med totalt 5 hundar då Alex passar sin systers 2 hundar samt Pontus! :) kul med en liten flock! 






Efter promenaden åkte vi till vällingby, köpte med oss McDonalds och åkte hem till Sara. Spenderade sedan eftermiddagen åt wii-spel samt kortspel.  Farmor och PA kom och ska vara nere under nyår! Mys! :) jao samt Curre som kom igår. Huset fullt alltså ;D 
Jag och Sara fick skjuts hem till mig av Alex, och vi såg klart på Solsidan innan hon hämtades av pappa och Curre. Sen ska vi se Vampire Diaries! :D

Jag såg på The maze runner, var ute en kortis med hundarna -jag ska nämligen ha Elliot åt syster lördag och söndag då hon ska hjälpa pappa att sälja fyrverkerier- och ligger nu i sängen. Halvtittar på The hangover part 2, men ska nog sova snart! Om jag kan.. Imorrn ska vi ut på äventyr. Uppdatering kmr om det imorrn eftermiddag eller kväll ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0