Smärta

Av ngn anledning så fick jag ont i foten igår. Det kom bara helt plötsligt lagom till eftermiddags-promenaden. Gick ändå, och kunde till en början gå normalt. Efter en stund så började jag gå med hälen lyft -gjorde ont i fotvalvet- och under stängningen sen så blev det bara värre och värre. En stund så var jag fan nästan nära att gråta. Så ont gjorde det. 

Lyckades iaf ta mig hem, och hoppades väl på att det skulle gå över till idag. Men nej. Idag fick jag vara inne på förmiddagen på grund av foten, och snälla Tesso tog med sig Morf så han fick följa med både till rastgården och på promenad! :) efter lunchen tkt jag det kändes mkt, mkt bättre, så följde med på promenaden. Dock fortfarande haltandes. Ja jag kanske skulle ha stannat inne, för efter kanske 30minuter så blev det värre igen. 

Åkte hem till Malin<3 och då började min vad göra lite ont. Ja jag har väl ansträngt den när jag haltat fram i guess. Fick voltaren att stryka på foten, och efter en stund kändes det lite bättre igen. 

På hemvägen sen fick jag såklart springa lite till både pendeln och bussen, vilket säkert är en stor anledning till smärtan jag har nu. Nu under kvällen har jag inte bara asont i foten -i fotvalvet, hälen och lite uppm runtom hälen-, utan även kramp i vaden. Att ta sig mellan sovrummet och badrummet nyss var oerhört smärtsamt. 

Orkar inte. Tvivlar starkt på att detta kmr gå över under natten, och well då måste jag hoppa ännu en träning med hunden! Förra helgen hade jag ju planerat att träna agility, men då var Morf halt. Och jaa, well imorrn var det tänkt att jag skulle träffa Anneli och träna lydnad. Ngt jag verkligen sett fram emot. Men ahh, nu är istället jag halt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0