Rubrik.

Imorrn är det äntligen dags för mondaybar kryssning!! :D 

Alla andra som ska åka är typ lediga imorrn, så ikväll ska dem ha myskväll. Är lite ledsen att jag inte kan va med på den, men jobbar 7.30- 16 imorrn och har dessutom fullt upp ikväll. Har en hel del saker som ska fixas! Jag måste diska och dammsuga. Måste packa till både mig och hunden, Hannah ska nämligen va hundvakt så han ska va borta hela helgen! ;O sen så ska jag dessutom kladda i lite mer blått i huvudet, samt duscha och även fluffa håret :p 

Det plus att jag efteråt ska gå hem till mamma och pappa för att leta efter Morfs alla papper som är borta. Jaa och så slutar jag 18 på det också, så lär bli sent ikväll. Och så öppna imorrn också ;) åhh härligt! 

Men jag är iaf taggad, och det kmr bli så jävla roligt :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0