Gott och blandat jao

Foten börjar bli mkt bättre! Även om den gör ont om jag anstränger den mkt. Som idag med två promenader på kanske 45minuter vardera. Plus en kort promenad, städning och så rakade och klippte jag en hund idag där jag stundvis fick stå upp för att komma åt bra x) 
Första hunden jag rakat/klippt helt själv! Ingen hjälp alls! Tur han var duktig :) 

Syster var hemma från skolan idag, och var snäll och åkte till veterinären med Morf. Så nu har han fått 1års sprutan! :) han fyller inte 1år förrän om 2 veckor, men nästa vecka ska vi på kurs och då måste han va vaccinerad :) åhh ska bli så roligt med kurs!! :D 
Jag har tillbringat hela kvällen åt att se på Dexter! Så jävla bra serie som jag började se på i lördags? Såg sista avsnittet av säsong 1 ikväll! Jaa och så såg jag ju självklart på idol också ;) maha. 

Men nee. Dags att sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0