En sån där dag..

..som man kan leva på hur länge som helst.

En sån dag vare idag! Har haft en så sjukt bra lördag! Alltså den kunde i princip inte varit bättre :P 

Vid 11 mötte jag Tesso, Hannah och Tobbe. Vi åkte hem till Hannah där vi med 5 hundar (Morf, Diezel, Kellie och så chiahuahuaorna Dolly och Rocky som Hannah är hundvakt till) gick på liten skogspromenad, badade, hade picknick, degade lite framför tvn, spelade kort och hade det allmänt bra! :D














Hela dagen spenderades alltså ute på Ingarö, och vi var väl ute i kanske 4-5 timmar eller ngt sånt. Badade en hel del, varav Diezel badade mest ;D jag lyckades dessutom få i Morf så att han simmade :D:D:D var i vattnet och lockade ut han med en pinne, precis framför nosen så att han inte nådde den. Så då simmade han för att få tag i den! Lät han simma kanske 1m innan han fick pinnen och då simmade in :p så duktig :D detta upprepades flera gånger, och det kändes som om spärren inför att simma släppte! Fick dessutom ut han utan pinne en eller två gånger, varav han vände när han nådde fram till mig :p åhh jag var helt salig av lycka :D 
(Bilder på när Morf simmar kmr imorrn då jag fått dem från Hannah! :D) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0