Color-shifter..?

Jag gillar egentligen inte hårfärger som ser annorlunda ut på bild än i verklighet. Vad är det egentligen som orsakar skillnaden i färg i kameran? 

Mitt hår är lila och blått!! Meeeen båda färgerna skiftar ganska mkt beroende på vilket ljus man befinner sig i, samt om jag tar kort med vanliga kameran eller snapchat. Ja eller så som det ser ut på riktigt om man bara tittar med ögat. Helt sjukt! Det blåa skiftar inte jättemkt, men det lila... Alltså det är sjukt! Underhållande på en viss nivå, och jag är mer eller mindre besatt av att ta bilder på håret x) hahah. 

Slänger in lite bilder från dagen som jag fotat på mitt hår. Tagna i olika ljus, och ngr är även fotade via snapchat! 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0