Inte bara en hund hemma

Idag har jag söta Moshe med mig hem :) mkt hundpassande nu! 



Syster och jag har sett på Lost samt blekt hennes hår. Nu ska vi snart kladda i rosa färg, och efter det se på Top model sverige. Hundarna ska ut och kissa och sen äre sovdags som gäller! Ja för mig iaf ;) jobbar 7.30-18 imorrn! Och efter det ska jag grilla hos Malin!<3 ojoj, kmr vara död :D men har typ inga planer i helgen så kan vila då ;) 

Just ja! Tränade lite med Morf också! Vi körde lite sitt fint "fint", samt buga :) körde med klickern! Har varit lat och låtit den legat och damma. Usch för mig. Men, men. Ska försöka mig på lite mer träning, lydnad och ev spår har jag tänkt mig, i helgen! :D får se om det blir av ;) hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0