Hundvakt

Så jag passade Fimpen inatt. Var orolig över att han skulle vara aspipig på t-banan, men det gick ganska bra! På hemvägen igår så var han knäpptyst första kvarten, sen småpep han lite sista kvarten. Ngt som var jobbigare var ju dock att han vägrade ligga still under sätet, utan hela tiden drog utåt eller bakåt. Han är typ som en jävla sten att dra på så jaa jag hade ont i handen och axeln när jag väl kom hem till mamma och pappa. Skulle ju övningsköra igår, men blev ej så då pappa jobbade länge. 
Iaf så var Fimpen duktig på t-banan imorse. Tyst hela vägen och jag behövde bara dra tillbaka han en gång då han var på väg att backa längre bak under sätet. Dock är han som en sten i kopplet, så att gå en väg som tar ca 10 min är rena rama träningspasset. Är paj i axeln, typ ena höften då jag gått snett, nacken samt handleden. Kul. 

Utöver det har jag även ont i magen och huvudvärk. Yey bra början på dagen! .. :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0