Trodde jag ja

Jag fastnade hos mamma framför tvn ett tag. När jag sedan bestämde mig för att cykla hemåt så tänkte jag att jag cyklar en omväg istället så jag tränar lite så istället för att springa. Men väl ute så frös jag (jag har bara linne och shorts på mig) och dessutom så skavde ryggsäcken som jag hade all tvätt i. Så tänkte ahh men jag cyklar hem och sen kan jag springa direkt efter. Yeah right säger jag bara. Är nog sjukare än jag trodde för det brinner i halsen och huvudet dunkade alldeles nyss satan i huvudet mitt. Svettas som ett as gör jag också så ahh ingen springning idag. Går inte så bra med detta för mig.. Haha. Har iaf gått ner typ ett kg sen förra veckan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0