Söndag

Blev en väldigt lugn helg. Igår spenderade jag kvällen framför Teenwolf och The Impossible.

Idag har jag glott på Teenwolf samt varit i stan och fikat med Hannah :) snackade massa skit och sen mötte jag upp båda mina syskon på t-bane perrongen i centralen. Snacka lite med brur som jag inte träffat på aslänge, sen åkte jag och Sara hemåt. Handlade lite och så har kvällen spenderats med att bleka och färga systers utväxt, samt se på film. 21 jump street! Flummig film! Och roligt var ju att Johnny Depp var med i typ 5 minuter också xD hahaha.

Nu ska jag se lite Teenwolf innan det är läggdags! Öppnar imorrn :)


Kommentarer
Postat av: tebbs

Teen Wolf* ;) två ord haha

2013-09-09 @ 00:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0