Röd eller Svart

Konstig dag på jobbet. Är fortfarande förvirrad. Inte alls trevligt, och man undrar hur folk tänker? Hur folk kan bli så arga och bli så.. otrevliga? Fast jag märkte förvisso inget mot mig.. men ändå. 

Annars då? Jo jag fick jobba 2 timmar på ringvägen idag :) Gick väldigt bra faktiskt! Vi kom ut med alla hundarna samtidigt, vilket var mysigt för då fick jag gå med både Linda och Nadia! Hundarna var till och från småjobbiga, men överlag väldigt duktiga :) 

Jobbade sen på siargatan där det där underliga sen skedde under eftermiddagen. Annars så var det en ganska bra dag, och jag fick för första gången på länge stänga tsm med chefen! trevligt!

Pratade med Louice (uppfödaren) idag också, och nu är det bestämt att jag ska välja valp när vi åker dit om ca 2 veckor! :D Det lutar dock mot den trefärgade, vilket är ganska roligt för jag fick veta idag att den familjen som väntar på mitt val helst vill ha den röda ;D alla nöjda är ju trevligt! :) haha. Men ahh vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0