Idol nörden

Sov hos Elin igår så började dagen med att åka hemåt. Väl hemma såg jag på Idol, eftersom jag missade det i fredags. Ganska nöjd med dem som gick vidare, förutom Jens. Jag gillar inte Jens. Gillar inte namnet Jens. Hahha. Sitter nog i sen Idol 2005 (?) då Måns var med, samt en Jens.. hatade Jens. Han sög. Älskade Måns. Älskar Måns. Han är grym. Och Jens kom längre än Måns 0.o Kan än idag inte förstå det. Hahah x)
Såg det på tv4 play som vägrade visa vilka som gick vidare, så svor lite här innan jag kunde se slutet på tv4 istället. Bara ett bevis på att tv4 play suger :D heheh. 

Nu ska jag sitta här vid datorn 1 eller 2 timmar innan jag ska hem till mamma för att tvätta och äta middag :) Hoppas på att pappa kan komma och hämta mig så jag slipper släpa all tvätt själv x) haha. 
I onsdags köpte jag mig äntligen en ny silverkedja till mitt lilla hund-smycke! Känns bra att ha det där runt halsen igen!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0