Ge mig helg!

 Blogg.se har gjort om sin app. Spännande! Ser än så länge bra ut! 

Igår fick jag med mig Cookie hem :) vi åkte hem till Jenny och var lite sociala! Mysigt med liten hund, men blir perfekt med lite större än hon ;p hahah.
Det känns som typ torsdag, men det är bara tisdag. Sjukt. Har massa planerat nu i veckan iaf! 

Imorrn ska jag och syster städa samt handla till festen jag ska ha på fredag! Hinner nämligen inte det ngn annan dag för på torsdag ska jag och pappa på handledarkurs -så jag äntligen kan börja övningsköra :D, och på fredag slutar jag 18. Festen börjar 20 och jag är inte hemma förrän typ 19. Då ska jag hinna duscha och äta ;D 
På lördag sen ska jag och mamma firas tsm hos dem! Blir tacos och tårta och kortspel skulle jag tro :) alkohol både fredag och lördag! Tur jag tog det lugnt i helgen ;) hahah. 

Dessutom så är ju valparna beräknade att födas på fredag, lördag eller söndag, så vill extra mkt att det ska bli helg!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0