Firandets helg

Haft två bra dagar nu i helgen! 
I fredags hade jag ju min lilla fest hos mig. Totalt blev vi 7 pers, och vi spelade ölspel och lyssnade på hög musik! För första gången kom en av grannarna ner också, fast då var kl halv 2 och vi hade kört med högsta volym och högsta bas. Accepterade det och förstod för första gången mina vänner som alltid velat sänka när jag velat höja hemma hos dem. Såå ahh lärde mig ngt iaf ;) haha. Brur slutade sent så han kom vid typ 12, och en kort stund efter så hade alla åkt förutom han och syster min. Vi avslutade kvällen med att spela magic :) dem gick hem strax efter 5, så ca halv 6 släckte jag lampan ;D 

Igår så började dagen lugnt. Jag gjorde ingenting första timmen. Sov till typ halv 12! Sen städa undan lite, dammsuga och så duscha för att sedan möta mina syskon i byn. Vi handlade presenter till mamma och gick sen dit. God mat och fint sällskap hela kvällen utan mamma, pappa, syster, brur, nadja, tonie, jenny och alex :) jaaa och så hade ju alex pontus så han var ju med också ;) hahah. Tacos och tårta och kortspel hela kvällen! Var astrött vid typ 12, men lyckades hålla mig vaken ett tag till. Jag och Alex gick hem strax efter 2 så strax innan 3 släckte vi lampan och somnade väl typ bums x) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0