1a september

Äntligen är det september! Känns bra! Är redo att välkomna hösten :)
Hade en väldigt bra kryssning! Ups and downs. Släppte på en stor tyngd också, men har istället som en klump i magen. Vet inte hur allt löser sig, och jaa jag är orolig. Rädd. Men hur det än blir, så var jag ärlig iaf, och det är ngt jag alltid vill försöka va!

Mkt social med folk på kryssen, och för typ första gången så orkade jag och va taggad till båda kvällarna! Blev dock lite småbakis båda dagarna.. Hahah x) så kan det va. Var till och med tvungen att ha en plastpåse redo för säkerhets skull när jag åkte t-banan hem ;p hahah. Mådde liksom inte illa, utan bara sådär skum känsla som självklart orsakade en lätt panik hos mig x) hahah.

Har spenderat dagen i sängen framför filmer! Kört Batman maraton och ska snart se sista filmen :)
Öppnar imorrn, jobbar heldag igen. Men det blir nog bra.

Bilder från kryssen kmr nog imorrn eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0