Upp och ner

- jag fryser
- jag sitter som en hösäck på golvet = ont i ryggen
- jag känner mig nedstämd
- jag känner mig ledsen
- jag orkar inte ens resa mig upp
- hur länge har jag suttit här egentligen? 
- varför kämpar jag emot gråten? 
- varför känner jag mig ensam? 

Så mycket småsaker så idag rann bägaren typ över. Men NEJ! Inge mer jävla depp. Tårarna kan dra åt helvete och folk som inte vill umgås kan skita i det då. NU fan reser jag mig upp! Från golvet! Från deppen. Det är bara att försöka göra det hela bättre och att ändra på det som ska ändras på! 

Kommentarer
Postat av: missmalinerika.webblogg.se

typ umgås med mig som VILL umgås

2013-10-23 @ 19:55:07
URL: http://missmalinerika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0