Someone like you

Igår blev jag klar med alla uppgifter till hunddagisutbildningen, så nu väntar jag bara på att få provet! 

Idag har syster varit med på dagis, och även Felicia då dem har höstlov. Lyx! Loven saknar jag faktiskt ;P hahah. Vi kom ut allihopa på förmiddagspromenaden, så typ 1,5 timmes promenad! Mys :) eftermiddagen däremot blev lugn då syster hade ont i knät och Tesso var snäll och gick 2 promenader, så jag och syster gick bara en kort. 

Stängde tsm med Jennifer och kl 17.50 hade vi bara två hundar kvar så vi gick upp med dem och väntade på ägarna utanför dagis! Båda hämtades i tid, ja vi fick t.o.m sluta 5 minuter tidigare ;) hahah. 

Jag och syster åkte till gamla dagis för att möta Cicci och så har vi haft en myskväll :) såg nyss en supertråkig skräckis och snart äre väl sovdags x) maha. 

Fick nya bilder av Louice idag också på min kille :D 7 veckor gammal idag! 2,9 kg väger han! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0