Stor & Liten

Igår fick Morf träffa Pontus! Jag och Sara frågade om vi fick låna honom en natt, eftersom Pontus är en stor svart hund som är genomsnäll! Gick hur bra som helst, och Morf tvekade inte en sekund på att gå fram och hälsa på stora Pontus! En tuff liten kille :) 

Måndagen är löst :) det är nämligen så att jag ska få sällskap när jag öppnar på måndag av vår praktikant Jennifer :) känns bra! Fast ska ändå träna lite att lämnas ensam i ett rum ngr sekunder i helgen :p samt fortsätta passivitetsträna honom där han helt enkelt måste stanna kvar i sin bädd. Ska även försöka mig på en promenad till någon liten skog för att kunna släppa han lös för första gången! :) vågar inte riktigt släppa honom utanför mamma, eftersom det är så mkt folk runtom -han vill gärna springa fram till dem xD- och eftersom vägen ändå är ganska nära, Fast ska börja ha linan på han så att han får springa lite mer ute :) 

Jao, hela livet handlar typ om lilla Morf just nu ;P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0