Pain

Idag är inte den bästa dagen att ha valp.  Har så sjukt ont i min vänstra fot :( haltar omkring och försöker undvika att stödja på framdelen av foten. Igår var det tvärtom, då hade jag ont mer i mitten av foten. Får se om jag kmr iväg till skogen med Morf som jag hade tänkt. Är ju tyvärr en liten bit att gå till närmsta skog där jag skulle våga släppa honom nu i början. Tar kanske 20-25 min att gå dit. Vettefan om foten min pallar det :( men, men. Annars får jag helt enkelt köra med linan här utanför! 

Det positiva är iaf att jag endast har ont i foten och inte hela benet. Samt att min valp är duktig! Inatt sov han hela natten, och jag var inte ute med han förrän strax innan kl 8 imorse! :) plus att efter det så kunde han lägga sig och sova igen till ca halv 10! Duktig liten kille :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0