One day

Fullt upp, i tisdags sov jag och Morf hos Ronja. Vi skulle färga håret på kvällen men klantade oss och trodde att det saknades saker i blekningen, så vi gick istället upp tidigare igår för att fixa det. Kl 7 igårmorse satt jag alltså med blekning i huvudet xD hahah. 
Igår fick jag med mig Cookie hem. Hennes ägare ringde kl 4 på eftermiddagen och frågade om ngn kunde ta henne. Så jag har henne tills imorrn :p 
Var inte säker på hur det skulle gå att åka med två hundar då Morf ännu inte är så van med t-banan, men jag slapp :) syster börjar ganska sent så hon kmr med Morf till dagis innan hon börjar. Skönt!

Och ikväll ska vi sova på dagls. Hoppas vi inte fryser ihjäl xD haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0