Lugn dag

Idag har jag och Morf varit själva större delen av dagen.
Mamma sov och syster var i skolan och ska sen sova på gamla dagis. Ja och pappa jobbade såklart ;P Lekte lite ute och tog kort, och har annars inte gjort så mkt. Har tränat lite passivitet och att stanna i korgen. Samt kört ännu ett inklickningstillfälle. Ska kanske köra ett till snart, om jag orkar! 
Vid halv 5 tiden sen tog jag Morf och gick till råcksta t-bana för att möta upp Hannah! :D Så vi pratade massa skit, lekte med valpen och tränade ännu mer passivitet. Svårt det där så det kräver mkt övning ;) hahah. 

Imorrn ska jag jobba, öppnar också så blir upp tidigt :P Känns sådär att gå upp tidigt, men känns bra att jobba :) Kmr säkert inte alls smsa mamma en massa och fråga hur det går med min buse ;D hahah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0