Går det över snart?

Hela fredagen, hela lördagen och hela dagen idag har jag haft ont i foten min. Inge bra alls :( syster har varit snäll och varit lite hundvakt så att jag kunnat vila iaf lite, så nu känns det lite bättre faktiskt! Hoppas det är tillräckligt bra för att jag ska kunna jobba normalt imorrn! 

Morf ska ju följa med till jobbet imorrn! Spännande :) hoppas det går bra och att han inte är alltför pipig. Syster kmr iaf och hämtar honom under lunchen, så en halvdag blire för han. 
Idag har jag inte gjort mkt. Lekt och myst lite med Morf bara, och tittat på film! Eller okej, var uppe en sväng i byn med pappa också. Skjuts dit och hem, vettefan om jag hade pallat gå med tanke på foten ;O köpte en ny laddare till mig, samt en ny laddare till syster. Jaaa Morf han gillar laddare ;D hahah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0