Dagishunden Morf

Så jag sket i att ringa rosenlund, eftersom jag tkt att foten var bättre idag. Men jaaa, självklart var den bättre idag, eftersom jag vilade igår x) såå efter 2 promenader idag så har jag återigen ont. Suck. Har jag asont imorrn får jag väl ringa då I guess. 

Annars då? Jo Morf var med på dagis idag! Skötte sig riktigt bra, och det är inte alls mkt pip! Lite ngn gång, men inte mkt alls :) dessutom fick han träffa 4 hundar idag, Tillie -en gammal cocker spaniel, Larry en mops och så Lizas två hundar labben Lily och staffen Wita :) gott och blandat, det är superbra! 

Sååå imorrn ska han med en heldag för första gången! 7.30-16! Egentligen skulle mamma va hundvakt till han imorrn, men jag ska på bio imorrn -hunger games movienight!- så då får han följa med mig under dagen så har mamma honom på kvällen istället :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0