liten update om helgen

Okej. Fredagen var både nice och mindre nice. Jag hade väl inte riktigt planerat den så, och blev en aning sur och irriterad under kvällen. Det blev iaf bättre senare, så det var väl bra iaf.

Lördagen blev skum, för blev lite sura miner runtom och man kände sig både irriterad och en aning elak. Kvällen slutade iaf bra, även om jag gärna kunnat skippa allt runtomkring. 
Eurovision song contest var som vanligt, lite flummigt och vissa asdåliga låtar och vissa bättre. 

Söndag. Ja jag har än så länge bara legat i sängen och degat. Sett på Vampire Diaries och ngr avsnitt av förhäxad. Har 3 avsnitt kvar nu! Har ännu inte bestämt mig för vad jag ska se efter..
Ska iaf göra mig iordning för att åka till stan och möta upp Ronja, vi ska hem till henne och träna! :) Troligtvis zumba, men jao det märker vi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0