uppdatering till Marie ;)

Jao har varit uppe i norrland sen i söndags. Är så grymt skönt att vara här uppe och bara va. Inte för att min vardag hemma är så jobbig för tillfället, hey är man arbetslös så är man ;D
Men är alltid skönt att komma bort lite. Va social med farmor och bara slappa.

Vi har inte gjort mkt alls. Nej ute med hunden, byggt snögubbe -en sköldpadda! (bild kmr nog när jag kmt hem ;P), sett på film, spelat massa kort och yatzy. Sen har vi ju haft med oss wiiet också, så en del wii spelande har det blivit också :)
Jao och jag tog med mina böcker, Bloodlines och forts, The Golden Lily. Har ju läst dem förut, men dem är så jävla bra att jag fortfarande hamnar i ngt som liknar streckläsning ;D Eller okej, lyckas ju va social också såklart ;) Och vad som är ännu bättre är att fortsättningen på serien ligger hemma och väntar på mig :D:D:D:D

Åker hem imorrn, och kvällen ska spenderas hos Jenny med fint folk :) Tjejkväll blire ja! Ser fram emot det :)
Söndagen kmr troligtvis spenderas åt att läsa. Läsa. Läsa. Läsa! ;D

Jao lite bilder här uppifrån kmr nog på söndag eller kanske måndag kväll, beroende på om jag kan slita mig ifrån min bok på söndag ;) maha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0