serienörd

Jag spenderade gårkvällen åt att se på Vampire diaries och förhäxad. 
Somnade i princip så fort jag la mig i sängen, och väcktes imorse av en superkelig katt som ville ha uppmärksamhet ;D Har börjat dagen lugnt med att fortsätta mitt serietittande, och nu ska jag snart åka. Ska träffa Bella vid odenplan om en timme, för vi ska på nyföretagarcentrum idag! Hoppas, hoppas att vi får hjälp med budget och att få mer klarhet i det hela så att vi faktiskt kan komma ngnvart. 

Väl hemma lär jag väl fortsätta i samma tecken, med serietittande. Men ska också träna. Hoppas bara jag inte får ont i ryggen som jag fick igår ;O Hade tänkt göra situps och plankan efter 30 minuter på crosstrainern.. men då jag fick asont efter kanske 20 minuter så hoppade jag det. Var iaf duktig och körde klart med crosstrainern, dock än lite försiktigare för ryggens skull. Irriterande att få ont när man vill träna jue :O

Men nee, nu gå på toa och sen gå ner till bussen.
Ha en bra dag alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0