rubrik

Heldagen igår på dagiset gick bra, var ngr hundar som var lite småjobbiga till och från, men annars var det nice. 
Idag hade jag en skön dag, båda promenaderna gick hur bra som helst, näst intill perfekta. Utan hundmöte också! Jao och så fick jag bada en hund också, så det var roligt :) 
Tog inga bilder från idag men slänger upp ngr ifrån gårdagen då jag hade hand om rastisgrupperna på eftermiddagen :P
Annars då? Jo jag ska äta lunch nu, och senare ska jag hem till mamma och pappa med tvätt. Va social ett tag och snyltar nog på deras mat också ;) och så hem för att ta det lugnt i guess. Ska försöka skaffa mig fantasi till en ny header, så om jag lyckas kmr det väl en ny ikväll x) 

Imorrn är sista dagen för nu som jag jobbar på hunddagiset. Hoppas jag får en bra dag med hundar som sköter sig ;P Sen ska jag möta upp syster i stan och åka till andra hunddagiset! För ska hämta Elliot som jag ska passa från imorrn tills på måndag :) Har saknat honom så det ska bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0