Norrland och tjejkväll i Sundbyberg!

Kom hem från norrland igår, och åkte direkt hem till Jenny för en tjejkväll tillsammans med henne, Ronja och Elin. Så jävla grym kväll! det gjordes ansiktsmasker, spelades fia med hutt, dansades och spårades lite ;D blev typ 4 timmars sömn, och så såg vi på titanic imorse x)


Övergav dem andra när dem skulle in till stan, hey jag har inte budget till att shoppa ngt :/ så var social med mamma och syster lite innan jag traskade hemåt med min nyinköpta bok! :D:D:D Har läst större delen av kvällen, och DEN ÄR SÅ JÄVLA BRA :D:D:D:D jag borde egentligen lägga mig tidigt idag eftersom jag dels bara sovit 4 timmar inatt, samt att jag ska upp kl 8 imorrn för att jobba på vinsta hundcenter x) men neee... känner jag mig själv rätt så kmr jag "råka" läsa lite för länge ;D hahahha. 

Men ja, slänger in lite bilder från norrland och så ngr från igår också!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0