lite klagan typ

Är så jävla trött nu. Vill sova men är ännu inte klar med håret som vi har hållt på med i X antal timmar nu. Bleka X2 är så otorligt bra för håret.. jag lovar. Hahha 8).. Sen färg på det, som dessutom inte vill fästa sig på ena halvan eftersom det blåa håret inte alls ville försvinna. Hej misslyckat. Kmr få se ut som en idiot i två dagar innan vi troligtvis färgar över den halvan med svart, fast det är väl inte hela världen. Största bekymmret just nu är att jag troligtvis inte kmr va helt nöjd.. samt att jag som sagt är trött och vill sova. Lär väl inte lägga mig i sängen förrän typ närmare kl ett. Jippie. 

Imorrn ska jag göra så sjukt mkt saker att jag är rädd för att glömma bort ngt utav det.. eller inte hinna. Inte fan blir det bättre av att jag ska lämna in mobilen imorrn, så kan inte heller förlita mig på mina påminnelser. Känns ju sådär.. 

Men jaja, får väl göra det bästa av situationen helt enkelt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0