lalalalala

Pallar inte skriva mkt. Ska fluffa håret mitt! 
Men hade filmkväll hos Alex igår med syster. Tror ni inte båda dem somna.. som vanligt. Är det bara jag som tkr det är tråkigt när ens sällskap somna? Även om man kanske inte kommenterar mkt så blir det stor skillnad. Iaf enligt mig.

Idag har jag slappat hemma hos Jenny och Anton, och sen hem för att typ slappa här hemma ;D eller okej, jag var faktiskt duktig också. Packade upp min väska från kryssningen..! typ finally! Samt rensade skrivbordet från alla jävla papper, och fixade då också iordning med alla mina papper i min pärm och plastfickor och sådär. Duktiga jag :) maha. 

Imorrn är det jobb på "gamla" dagiset, så måste kolla när jag ska åka. Typ en timme innan jag börjar stämmer väl? xD hahha kmr fan inte ihåg. Men men.. nu fluffa håret! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0