hemma hos Ronja

Måste ändra rubrikerna till en mörkare färg så dem syns sen. Får göra det på söndag helt enkelt ;) Kanske till och med blir en ny header då, om man fått bra bilder under helgen ;)

Igår färgade jag över mitt sjögräs, så nu är halva håret svart och halva orange. Måste dock färga det svarta lite igen eftersom vi missade ngn fläck, samt att färgen inte riktigt räckte så det syns lite sjögräsaktigt på vissa ställen. Bra att färgen inte ens räckte till halva håret..? 0.o.. sjukt.

Annars då? Jo jag är lite orolig över min högerfot. Har börjat känna i den föredetta knölen. Liknande hur det liksom krampa förut, fast mildare. Gillar det inte alls. Får väl ringa och kolla med ortopeden om det.. :/

Idag är det kryssning! :D:D:D
men innan det ska vi göra en del saker. Jag ska duscha (ronja är och duschar nu ;P), sen ska vi fixa lite med mitt hår igen. Ett evigt fixande verkar det som xD ahh och så ska jag fluffa det om jag hinner. Så jag slipper göra det på båten ;)
Ska även fixa lösnaglar -orangea! så hoppas jag kan använda händerna sen xD hahah.
Vi ska även hinna handla lite frukost saker, samt ta ut pengar. Känns som om det var mer, men tror inte det :P Halv 3-3 ska vi åka från Ronja, och då får vi skjuts från hennes pappa :) That´s nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0