Do Somethin´

Jobbat på Vinsta hundcenter både igår och idag. Det går bra, förutom att vissa hundar har en tendens till att dra en del eller vilja dra utåt i kopplet för att lukta på allt och inget. Men annars är det mysiga hundar, och en av mina promenader idag var så bra som den kunde va! Eller okej, enda som kunde varit bättre var om solen skint så härligt ;) hahah. Hundarna gick fint -en schäfer, två beaglar, en lagotto, en golden och en shetltie- och hade hela promenaden typ långa koppel :) Såna promenader gör att dem lite jobbigare promenaderna försvinner bort från tankarna ;D Bjuder på en bild av den duktiga och fina schäfern Alice! :) (lite suddig men jaja ;D)
Annars då? Jo jag var på arbetsförmedlingen idag. Gick ganska fort eftersom jag kom dit kanske 5 minuter innan dem ens kommit ut med drop-in listan. Så hamnade som andra på listan, vilket innebar att jag endast behövde vänta kanske 5 minuter totalt. That´s nice! ;)

Har varit duktig idag också, bäddat rent sängen min samt diskat upp disken från igår ;) oh ja, superduktig! hahah x)

Ahh och så har jag läst klart min bok. Så jävla bra! :D Läste klart den igår vid 23.30... så fick iaf sova tillräckligt inatt ;) till skillnad från i måndags då jag råkade läsa boken till typ kl 3? ;O hahah. 

Senare idag kom Ronja hit<3 Vi ska färga håret och bara ha trevligt! :) 
Imorrn ska jag jobba igen 9-12.30, och ska sedan gå med tvätt till mamma ;P samt ut på en promenad kl 14 med en fransk bulldog som jag träffa förut. Ahh och så ska jag till stan med Ronja vid 16. Fullt upp jao ;)
Torsdag är det inte så mkt, men på fredag är det kryssning som gäller!!!! :D:D:D monday bar kryssning oh yeah! Blir borta tills på söndagen ;) Ska bli superroligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0