ALABAMA Arkansa

Så nu är jag svarthårig igen. Känns lite småtråkigt, så får väl se hur länge det dröjer innan man färgar håret igen.. hehhe. Tror iaf mitt hår skulle må bra av att få vila lite. Oh yes. 

Fick nyss ett sms från vinsta hundcenter att chefen blivit dunderförkyld, så ska jobba imorrn :) Känns bra eftersom jag har en hel dag idag att bara ta det lugnt på. Skulle egentligen sova hos Jenny idag och följa med henne till jobbet imorrn, men blev ändrat. Hade nog ändå varit tvungen att säga nej i och med jobbet :P Har man ett jobb där man bara får jobba om ngn är sjuk eller så, ja då ska man i princip alltid tacka ja till att jobba xD 

Jag vill göra om min header men har ingen fantasi. Och well nu måste jag ju nästan ta nya bilder på det svarta håret också. Hey måste ju faktiskt ha rätt färg på headern som irl tkr jag ;) eheheh. 
Får väl se om jag orkar fluffa håret idag, då kanske man får till ngn bra bild :) och sen är det det där med fantasin också.. ehheh. 

Hahha har varit vaken en timme och suttit vid datorn.. och börjar redan känna mig lite smårastlös.. 0.o skumt. Men har iaf lite saker att sysselsätta mig med idag. Måste dammsuga och torka golvet. Gärna städa lite på mitt skrivbord som ser ut som ett bombnedslag, samt packa upp väskan från kryssningen.. HAHAH jaa den ligger fortfarande halvfull på golvet ;O xD Jao och så ska jag se om jag kan söka lite jobb också. Känns sådär halvhjärtat eftersom jag hoppas på att jag och Bella ska kunna starta vårt eget ;P På fredag ska vi iaf till ett nyföretagarcentrum, och då hoppas jag att vi får hjälp med budget och så där :)
Insåg nu också att jag kan rensa mailen och sortera bland alla mina bilder om jag får tråkigt x) super. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0