kommer inte på ngn bra rubrik :D

Blev lite ändrat så jag hade aldrig Jissa. Så istället för promenad så gick jag och Anders runt en kort sväng i v-by, för att sedan fika innan vi gick hem till mig. Lyssnade på lite musik och slappade bara innan det var dags att åka. Skulle hem till Ronja för att träna, men väl hemma hos Ronja så var vi båda så himla sega och sjukt otaggade :O så blev istället en slappkväll framför tvn ;D fast jag var iaf duktig och gjorde typ.. 2 minuters planka! Vilket var grymt jobbigt då jag inte gjort det på ett tag, och jaa, idag har jag träningsvärk xD ahhaha!

Annars då? Jo jag är så sjukt himla nöjd med mitt jobb!!! :D Enda nackdelen jag såg förut var ju att man jobbade så långa pass, men nu har det ändrats så man slipper jobba 10 timmar i sträck. Skönt! :) så ja, jag älskar mitt jobb!

är lite sur just nu.. för en av mina spellistor är borta på spotify!!??.. den som var längst. typ sjukt lång. Känns sådär. verkar ju skumt att den bara försvunnit också 0.o.. spotify som inte gillar mig? ingen aning. 
Nu ska jag dissa spotify och svara på roll istället!

Bjuder på ngr bilder från camen där jag försöker få med min fina frisyr ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0