samma manus

Bra dag.
Har snöat hela dagen. Tur jag har tjocka strumpor i skorna under promenaderna ;) känner inte att jag blir blöt när jag pulsar i snön då ;D haha (har ju conversen.. xD)

Fick höra en hundägare säga att hennes man hade sagt att han var glad att jag var tillbaka på dagis, eftersom jag har bäst koll på deras hundar när dem hämtar dem. Det gjorde mig vekrligen superglad! :)

Var lite flummig under stängningen idag och lyckades få upp sötKlura på ryggen min ;D insåg efter att vi borde ha tagit bild på det. Vem vet, kanske kmr en sån bild ngn annan dag ;)

Sedan fick jag ett telefonsamtal från en tjej som ringde på uppdrag av WWF.. och hon följde typ samma manus som jag använde mig utav när jag jobbade som telefonkommunikatör för svenska kyrkan ;D.. började småskratta och sa att jag arbetat med ngt liknande och därför var ganska säker på vad hon skulle säga xD Sa dessutom att jag inte är fadder eftersom jag inte har ngn fast inkomst, men att jag om jag får jobb kmr bli det igen :P
Tkt det hela var lite roande ja x)

Imorrn ska jag sova på dagis, och på torsdag ska jag sova hos Alex :) Får väl se om det blir uppdatering under dem dagarna jao x) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0