ZUMBA oh yeah

Träning hos Jenny en dag i veckan äger! :D är så jävla roligt att träna med henne och Ronja! Vi taggar varandra, vilket för mig -som har svårt att vara taggad till träning- är superbra! Körde zumba och sen styrka i vanlig ordning. Jag körde plankan i nästan 3 minuter totalt. Hey min mage kmr va död imorrn xD Körde iaf två omgångar med en hel minut. Shit vad jobbigt det var. Men stolt man är efter ;P maha.
Sen så ringde Ella fårn Vinsta hundcenter också, hon är sjuk stackarn, så jag ska hoppa in för henne imorrn :D 10-18 ska jag jobba, vilket betyder att jag ska stänga själv! :O Lite nervös över det ja. Eftersom jag inte känner alla hundar, samt att man inte träffat ägarna direkt.. hahah. Men, men.. det blir nog bra I guess :P hahah. Kmr väl en update imorrn om hur det gått ;D

Alex ska sova här imorrn också, får se vad vi hittar på :) Kanske lite gamecube, eftersom jag lånat hem det från honom. Eller så kör vi på film och bara slappa, jao vem vet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0