kroppsligt död

Tror brurs dator håller på att lägga av. Är andra gången på typ två veckor som den strular vid start. Kanske mår den inte bra av att jag somnar till film på den?

Annars då? Jo jag är GRYMT trött i benen och fötterna.
Började provjobba på hunddagiset i vinsta igår. Igår jobbade jag mellan 9-15 och satt ner typ en timme på den tiden. Var ganska trött i benen då också ja ;D trots detta åkte jag hem till Jenny där vi tsm med Ronja tränade Zumba och lite styrka! Duktiga jag :)

Idag jobbade jag mellan 10-15, och gick inte lika mkt som igår, men är ändå helt slut. Ska egentligen hem till mamma och hämta papper idag, men får se om jag pallar det ;O hahah.
Ska forts se O.C nu, men kmr nog ett inlägg senare om dagarna på dagiset :P samt lite bilder på hundarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0