arbetslösa fattiga Sandra

Sitter och väntar på ett samtal, vilket är lite småirriterande då jag skulle behöva hoppa in i duschen. Ska sen traska hem till mamma med tvätt, och va lite social, innan jag ska till stan för att möta upp Bella :P Nadja är snäll och lånar ut sitt kort så jag slipper betala :)
Under kvällen sen har jag inget planerat, så får se vad som sker då.

Har insett ett problem också.. har nästan inga pengar nu.. får pengar igen den 25e. Men har inte direkt mkt mat kvar här hemma heller.. Hmm. Blir till att banta? xD hahah. Nee men får snylta lite på kompisar samt mamma och pappa i guess x) Ska skicka in papper till a-kassan idag också, så är bara att hoppas att dem då fått allt dem behöver, så man kan få lite pengar därifrån också. jao.

Bjuder på en bild från i lördags efter att jag blonderat utväxten ;D snyggt eller hur!? xD Nu är det ju dock färgat och fint igen ;)

Kommentarer
Postat av: Rose

Du kommer bli flintis sandra :P jag e sugen på att tona om mitt hår igen men det får nog vänta liiiite till iaf ^^

2013-02-12 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0