Uddevalla plus lite mer

Långt att åka, vilket mot slutet blev ganska segt. Annars hade vi det bra i Uddevalla hos Rose och Johan :) trots att jag inte kunde ha med Morf -vilket var väldigt synd för det hade varit perfekt träning med att åka bil så långt!- och trots att jag blev sjuk. Hade lite, lite feber i lördags (pyttelite) och förkyld är jag också. Sååå igår när dem andra gick på krogen så var jag kvar ensam hos Rose och Johan och såg på film. Hade ju varit mysigt att ha haft Morfen där då också! Men, men. Syster var iaf snäll och va hundvakt :) 

Imorrn ska jag jobba! 9-18! Blir typ 5-6 hundar, så jag och Tesso ska ha en riktigt mysdag :D jaa och Fanny kmr också :D Morfen får ju dock stanna hemma, eftersom jag ännu inte vet om han har mjällkvalster eller ej :/ veterinärtid på torsdag om jag inte skrivit det tidigare? X) 

Men ahh.. Kanske ska försöka sova iaf. Har ju inte alls vant mig vid att somna vid 2-3 och gå upp vid typ 10 nu när man varit ledig.. Hahah x) 

Men jao, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0