Strul

Äntligen funkar blogg-appen igen. Den vägrade funka under hela dagen igår. Ganska irriterande ja! 

Ingen veterinärklinik hade öppet idag heller. Eller jo för akut sjuka djur, men det är ju inte akut. Så imorrn ska jag ringa veterinären och se vad dem säger. 

Så dålig timeing för idag kmr farmor och PA, och farmor skulle ju haft med sig Amisa. Men vill ju inte riskera något så hon blir kvar hemma. Dessutom ska jag ju åka till uddevalla imorrn.. och Morf skulle följa med. Men om jag inte fått svar på om han har mjällkvalster så får han bli hemma. Och så får vi se om jag kan åka eller om jag också blir hemma. Massa strul. 

Dessutom skulle vi ha åkt bil minst en gång om dagen denna vecka! Det har vi inte gjort :( vi ska i för sig åka en sväng idag, men skulle ändå kännas bättre om jag kunde ta med han och åka långt imorrn. Usch. Bara massa strul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0