Mitten av jobbveckan

Så är det onsdag igen. Jag har öppnat dagis idag och ska snart fixa grupperna för dagen. 

I måndags var det serietittande hos Jenny, så snart är vi klara med säsong 1 av Revenge! Jag och Morf sov även där sen :) 
Igår så fick Jenny mysa med hunden min hela dagen och på kvällen sen så såg vi ett avsnitt av White collar innan jag åkte hem. Skulle se The hobbit del 1 tsm med syster, men vi båda var så trötta så vi såg typ bara halva ;p hahah.

Idag är det bio med mina syskon samt systers kompis Lisa. The Hobbit 2! :D ska sova hos brur sen i hans nya lägenhet som han flyttade till i helgen :) Tesso är snäll och är hundvakt, så hoppas Morfen sköter sig lika bra som han gjorde hos Jenny! ;P han älskar iaf Diezel och Diezel verkar gilla honom också! :) 


För första gången på flera år så följer jag julkalendern, och den är faktiskt riktigt bra! Och rolig :D Barna Hedenhös uppfinner julen. Med bästaste Björn Gustafsson med lite också :D "granen står så grön och grann i grottan!" :D bäst! Gick och sjöng på det typ hela dagen igår ;) hahah. 

Men nee, dags att fixa grupperna för dagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0