Hundmässan och en liten fundering

Äntligen är det dags för hundmässan! :D är skittrött, har typ sovit 5,5 timme. Hahha. Cicci har sovit hos oss både igår och i torsdags, och ska även sova här inatt :) imorse -för typ 15 min sen- var hon snäll och gick ut med Morfen :) tack! Så skönt att slippa gå ut det allra första man gör x) haha. Jaaa jag längtar tills han är lite äldre och rumsren ;P 

Vettefan hur jag ska göra med hans små öron.. Eller små och små vettefan ;D hahah. Rasen ska ju ha hängöron eller iaf halvt hängande. Han har ju ståöron xD faaaast jag tkr det är sött, och vet inte om jag orkar hålla på att försöka få till "rätt" öron x) men ahh, vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men han är den han är, skulle aldrig försöka ändra min hund :))

2013-12-08 @ 18:43:14
URL: http://missmalinerika.webblogg.se
Postat av: Anonym

om man inte ska ställa och hålla på då :)

2013-12-08 @ 18:43:39
URL: http://missmalinerika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0